• 17-03-2020, 10:53:49
    #1
    arkadaşlar ttnet den kalma ADSL modemimiz var, turknetliyiz bayadir. Şimdi internetin hizini 75mb yukselttik; bizim modem adsl oldugu icin sanirim o hizi alamayacağız. Şimdi nasil VDSL bir modem önerirsiniz.
    teÅŸekkürler.🙃
  • 17-03-2020, 10:59:43
    #2
    https://m.n11.com/tp-link-td-w-9970-...-v3-P405544075

    Bizde bundan var gayet memnunum. Bir tık alt modelleri de işinizi görecektir muhtemelen
  • 17-03-2020, 11:03:15
    #3
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://m.n11.com/tp-link-td-w-9970-...-v3-P405544075

    Bizde bundan var gayet memnunum. Bir tık alt modelleri de işinizi görecektir muhtemelen
    letgo'da vdsl 5650 buldum 100₺ ye hocam, ikinci el almak mantiklimidir?
    sizin dediÄŸiniz modemin bir alti sanirim.🙃
  • 17-03-2020, 11:04:43
    #4
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    letgo'da vdsl 5650 buldum 100₺ ye hocam, ikinci el almak mantiklimidir?
    sizin dediÄŸiniz modemin bir alti sanirim.🙃
    Herhangi bir sorunu yoksa alınabilir hocam. Sinyal zayıflaması vs varmı sorun dilerseniz. Uzun yıllar kullanılmışsa zayıflamış olabilir
  • 17-03-2020, 11:06:28
    #5
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    letgo'da vdsl 5650 buldum 100₺ ye hocam, ikinci el almak mantiklimidir?
    sizin dediÄŸiniz modemin bir alti sanirim.🙃
    5650 kullanıyorum ben
  • 17-03-2020, 11:08:46
    #6
    hrnylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5650 kullanıyorum ben
    memnun musunuz hocam?
  • 17-03-2020, 11:12:28
    #7
    memnunumda ttnetteydim bende yeni türknete geçtim. ping arttı ve adsl olarak tanımlamışlar yapa altyapısındayım. vdsl'e geçme imkanım olmadı o yüzden ama kullanışlı bir modem F/P için ideal
  • 17-03-2020, 11:13:13
    #8
    Merhaba

    Daha önce bir çok modem kullandım ama Tp-Link Archer VR300 1200 Dual Bant gibi bir modem görmedim çok stabil calışıyor tavsiye ederim . Şebeke ne hız veriyorsa hepsini kullanabilirsiniz.