arkadaşlar ttnet den kalma ADSL modemimiz var, turknetliyiz bayadir. Şimdi internetin hizini 75mb yukselttik; bizim modem adsl oldugu icin sanirim o hizi alamayacağız. Şimdi nasil VDSL bir modem önerirsiniz.
teşekkürler.🙃