Konu
ADSL den VDSL Geciyoruz? HELP
17-03-2020, 11:12:28
#7
hrnylmz
memnunumda ttnetteydim bende yeni türknete geçtim. ping arttı ve adsl olarak tanımlamışlar yapa altyapısındayım. vdsl'e geçme imkanım olmadı o yüzden ama kullanışlı bir modem F/P için ideal