• 15-03-2020, 14:25:46
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,

    Son bir yılda yaşadığımız irili ufaklı depremler, ardından şu an boğuştuğumuz COVİD-19 virüsünden dolayı, aklıma olası bir afet durumunda sivil savunmanın nasıl sağlanacağı sorusu geldi.

    Halk büyük bir panik içinde iken, yağma, tecavüz gibi tehlikelere karşı nasıl sağlıklı bir çözüm üretilebilir?

    Biliyorsunuz ki, böyle bir afet durumunda kolluk kuvvetlerinin kontrolü ele alması günleri hatta haftaları bulabiliyor.

    Sizce böyle bir durum için devletimizin bir planı var mıdır?
  • 15-03-2020, 14:38:02
    #2
    Benim 2 çözümüm var evde tuttuğum; (şaka değil)



  • 15-03-2020, 14:43:06
    #3
    FierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 2 çözümüm var evde tuttuğum; (şaka değil)



    Ben daha kapsamlı bir şeyden söz ediyorum, bireysel önlemlerden değil.

    Örneğin bir mahalledeki sakinlerin kullandığı ilaçlar, mesela benim annem kalp hastası, ondan dolayı düzenli kullandığı ilaçlar var ve bu ilaçlar maksimum 3 aylık yazılmakta.

    Olası bir afet durumunda halkın ilaç ihtiyacı bile büyük bir sorun olacak.