Merhabalar arkadaşlar,

Son bir yılda yaşadığımız irili ufaklı depremler, ardından şu an boğuştuğumuz COVİD-19 virüsünden dolayı, aklıma olası bir afet durumunda sivil savunmanın nasıl sağlanacağı sorusu geldi.

Halk büyük bir panik içinde iken, yağma, tecavüz gibi tehlikelere karşı nasıl sağlıklı bir çözüm üretilebilir?

Biliyorsunuz ki, böyle bir afet durumunda kolluk kuvvetlerinin kontrolü ele alması günleri hatta haftaları bulabiliyor.

Sizce böyle bir durum için devletimizin bir planı var mıdır?