Benim 2 çözümüm var evde tuttuğum; (şaka değil)
Ben daha kapsamlı bir şeyden söz ediyorum, bireysel önlemlerden değil.
Örneğin bir mahalledeki sakinlerin kullandığı ilaçlar, mesela benim annem kalp hastası, ondan dolayı düzenli kullandığı ilaçlar var ve bu ilaçlar maksimum 3 aylık yazılmakta.
Olası bir afet durumunda halkın ilaç ihtiyacı bile büyük bir sorun olacak.