• 12-03-2020, 20:33:52
    #1
    Araç arka tampona difüzör yaptıracağım fakat internette araştırınca muayeneden geçmiyor diyen , trafik polisi ceza yazıyor diyenler vs gördüm. Bu konuda bilgisi olan var mı.

    Çift çıkışlı 2 adet eğzos, sadece görünüm zaten.
  • 12-03-2020, 20:34:29
    #2
    hayır değil fabrika çıkışlı difüzor olan bir sürü araç var rahatlıkla takabilirsiniz
  • 12-03-2020, 20:35:00
    #3
    bu sene sorunsuz muayaneden geçtik sıkıntı olmaz çift çıkıştan.
  • 12-03-2020, 20:35:27
    #4
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Sorun olmaz
  • 12-03-2020, 20:37:29
    #5
    Orjinalliği bozan her parça aslında veza kesilmeye müsait oluyor. Yani fabrika çıkışı olmayan parçalarda polisin insiyatifine kalmış ama takacağınız araçta önemli tabi .
  • 12-03-2020, 20:37:42
    #6
    CodeMaster_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sene sorunsuz muayaneden geçtik sıkıntı olmaz çift çıkıştan.
    Çift derken bu şekil'de yani. Sıkıntı olmaz diyorsunuz.



    dncrsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orjinalliği bozan her parça aslında veza kesilmeye müsait oluyor. Yani fabrika çıkışı olmayan parçalarda polisin insiyatifine kalmış ama takacağınız araçta önemli tabi .
    Opel insignia 2017 sport. araçta pek sırıtmaz zaten'de. her gören polis çevirecekse yada şansa kalacak'sak o iş biraz sıkıntılı
  • 12-03-2020, 20:42:47
    #7
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çift derken bu şekil'de yani. Sıkıntı olmaz diyorsunuz.





    Opel insignia 2017 sport. araçta pek sırıtmaz zaten'de. her gören polis çevirecekse yada şansa kalacak'sak o iş biraz sıkıntılı
    Yok hocam o araca hiç bir polis ondan sebep size bir şey demez .
  • 12-03-2020, 20:53:04
    #8
    Kesinlikle bir cezası vs. yok difizör ve çift çıkış egzoz sistemini rahatça yaptırabilirsiniz.Görüntü olarak hiç bir sakıncası yok fakat egzozları takarken biraz da ses alıyım derseniz o zaman cezası var.Ama bence bi son susturucu iptali tatlı olur benzinliyse araç
  • 12-03-2020, 20:57:54
    #9
    alfonzovalentin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle bir cezası vs. yok difizör ve çift çıkış egzoz sistemini rahatça yaptırabilirsiniz.Görüntü olarak hiç bir sakıncası yok fakat egzozları takarken biraz da ses alıyım derseniz o zaman cezası var.Ama bence bi son susturucu iptali tatlı olur benzinliyse araç
    Dizel araç zaten öyle pek fazla sesi çıkmıyor . Görünüm olarak değişiklik yapmak istiyorum sadece.