alfonzovalentin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle bir cezası vs. yok difizör ve çift çıkış egzoz sistemini rahatça yaptırabilirsiniz.Görüntü olarak hiç bir sakıncası yok fakat egzozları takarken biraz da ses alıyım derseniz o zaman cezası var.Ama bence bi son susturucu iptali tatlı olur benzinliyse araç
Dizel araç zaten öyle pek fazla sesi çıkmıyor . Görünüm olarak değişiklik yapmak istiyorum sadece.