Kesinlikle bir cezası vs. yok difizör ve çift çıkış egzoz sistemini rahatça yaptırabilirsiniz.Görüntü olarak hiç bir sakıncası yok fakat egzozları takarken biraz da ses alıyım derseniz o zaman cezası var.Ama bence bi son susturucu iptali tatlı olur benzinliyse araç