• 11-03-2020, 22:46:26
    #1
    Merhaba , abim türknet ile telefonda görüşüyor. Internet istediğini belirtiyor. Daha sonra telefondaki kişi size pdf atacağız onu imzalayıp bize gönderin kargo ile veya mail yolu o kısmı tam bilmiyorum yani göndereceği yöntemi. Daha sonra abim ben vazgeçtim farkli internet bakacağım dedi bana. Şimdi gelen pdf e imza atıp göndermedi. Onaylamış oluyor mu ? Vazgeçme hakkı var mıdır? Yani hizmet başlamış olmuyor değil mi ? Bilen var mı acaba?
  • 11-03-2020, 22:48:34
    #2
    Belgeleri göndermeden birşey başlamaz hocam
  • 11-03-2020, 22:49:12
    #3
    Hizmet başlamaz başka bir operatörden başvuru yapabilirsiniz.
  • 11-03-2020, 22:50:27
    #4
    İmzalı sözleşmeniz ulaşıp onaylanmadan bağlantınız aktif olmaz zaten arayıp vazgeçtiğinizi belirtin iptal olur
  • 11-03-2020, 23:01:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Baslatamazlar hocam. Vazgeçmekle doğru bir karar vermişsiniz.
  • 11-03-2020, 23:07:00
    #6
    Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belgeleri göndermeden birşey başlamaz hocam
    bugrabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet başlamaz başka bir operatörden başvuru yapabilirsiniz.
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzalı sözleşmeniz ulaşıp onaylanmadan bağlantınız aktif olmaz zaten arayıp vazgeçtiğinizi belirtin iptal olur
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baslatamazlar hocam. Vazgeçmekle doğru bir karar vermişsiniz.
    Hepinize teşekkür ederim. Vindicta hocam bizim 16 mb en fazla çekiyor. Türktelekom kullanıyoruz 21 martta bitiyor. Türknet araştırdık. Her yerde aynı performansı vermiyor. Abim kararsız kaldı ö yüzden vazgeçti galiba yine türktelekoma kaldık
  • 11-03-2020, 23:27:52
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize teşekkür ederim. Vindicta hocam bizim 16 mb en fazla çekiyor. Türktelekom kullanıyoruz 21 martta bitiyor. Türknet araştırdık. Her yerde aynı performansı vermiyor. Abim kararsız kaldı ö yüzden vazgeçti galiba yine türktelekoma kaldık
    Turknetle uğraşmaya değmez.. Benim bölgemde turktelekom altyapısını kullandıkları için direkt turktelekom tercih ettim ben. 2. Yedek hattan hizmet alacağıma ana hattan hizmet almak daha mantıklı. Üstelik bağlantı kurulumu çok amatörce.. kargo ile sözleşme yollamak nedir

    Arayıp konuşmuştuk ertesi gün baktığımda 6 7 kez aramışlar. Tekrar aradılar yakaladım bu sefer, vazgeçtiğimi söylediğimde telefondaki kadın demek ki size sözleşmeli mustehakmış deyip kendince laf sokup kapattı :/ tekrar aradım, başkası açtı. Olayı anlattığımda kurumsal bir firmaya yakışıyor mu bu dediğimde, bir başka çalışanı da ne var ki bunda şeklinde bir konuşma sergiledi

    İyiki siz gibi dandik insanlardan oluşan bir guruhtan internet almamışım, hele ki kurulum sonrası bir sıkıntı çıksa vay halimize diyip kapattım.. yani 3 kuruş ek para almak için çirkinleşecek, hizmetlerini olduğundan farklı tanıtacak şekilde çalışanlara sahip saçma bir yerdir. Kendi altyapısı olmayan böyle mahalle bakkalından hallice oluşumlardan bir hizmet almayın derim.

    Ne kadar kotu bilinsede Türk Telekom bunlardan çok daha üstün. Tavsiyem turktelekom, altyapısı varsa Superonline.
  • 11-03-2020, 23:33:35
    #8
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turknetle uğraşmaya değmez.. Benim bölgemde turktelekom altyapısını kullandıkları için direkt turktelekom tercih ettim ben. 2. Yedek hattan hizmet alacağıma ana hattan hizmet almak daha mantıklı. Üstelik bağlantı kurulumu çok amatörce.. kargo ile sözleşme yollamak nedir

    Arayıp konuşmuştuk ertesi gün baktığımda 6 7 kez aramışlar. Tekrar aradılar yakaladım bu sefer, vazgeçtiğimi söylediğimde telefondaki kadın demek ki size sözleşmeli mustehakmış deyip kendince laf sokup kapattı :/ tekrar aradım, başkası açtı. Olayı anlattığımda kurumsal bir firmaya yakışıyor mu bu dediğimde, bir başka çalışanı da ne var ki bunda şeklinde bir konuşma sergiledi

    İyiki siz gibi dandik insanlardan oluşan bir guruhtan internet almamışım, hele ki kurulum sonrası bir sıkıntı çıksa vay halimize diyip kapattım.. yani 3 kuruş ek para almak için çirkinleşecek, hizmetlerini olduğundan farklı tanıtacak şekilde çalışanlara sahip saçma bir yerdir. Kendi altyapısı olmayan böyle mahalle bakkalından hallice oluşumlardan bir hizmet almayın derim.

    Ne kadar kotu bilinsede Türk Telekom bunlardan çok daha üstün. Tavsiyem turktelekom, altyapısı varsa Superonline.
    Superonline hiç baktirmadim altyapı ama yok diye biliyorum. Türktelekom var o da hemen hemen bizim mahallede var sonraki yerlerde yok. Manisanın merkezinde yaşamamıza rağmen 2 3 kilometre falan var yok türktelekom ana binasıyla. Türktelekom bir aralar hızı düşüktü ama son aylarda hızı iyileşti o yüzden riske atmadan ona devam edicez.
  • 12-03-2020, 02:07:08
    #9
    Ne kadar turktelekom tavsiye edilse de unutmayın en fırsatçı en kötü hizmet sunan sağlayıcı turktelekom.Bugün turktelekomun bu kadar çok kullanılmasının sebebi bütün altyapıya hakim olması.Daha önce kullanıp memnun kaldıysan kullanmaya devam et ama sorunlar yaşadıysan ya arayıp çözüme kavuştur ya da başka sağlayıcı bak.