Merhaba , abim türknet ile telefonda görüşüyor. Internet istediğini belirtiyor. Daha sonra telefondaki kişi size pdf atacağız onu imzalayıp bize gönderin kargo ile veya mail yolu o kısmı tam bilmiyorum yani göndereceği yöntemi. Daha sonra abim ben vazgeçtim farkli internet bakacağım dedi bana. Şimdi gelen pdf e imza atıp göndermedi. Onaylamış oluyor mu ? Vazgeçme hakkı var mıdır? Yani hizmet başlamış olmuyor değil mi ? Bilen var mı acaba?