Hepinize teşekkür ederim. Vindicta hocam bizim 16 mb en fazla çekiyor. Türktelekom kullanıyoruz 21 martta bitiyor. Türknet araştırdık. Her yerde aynı performansı vermiyor. Abim kararsız kaldı ö yüzden vazgeçti galiba yine türktelekoma kaldık
Turknetle uğraşmaya değmez.. Benim bölgemde turktelekom altyapısını kullandıkları için direkt turktelekom tercih ettim ben. 2. Yedek hattan hizmet alacağıma ana hattan hizmet almak daha mantıklı. Üstelik bağlantı kurulumu çok amatörce.. kargo ile sözleşme yollamak nedir
Arayıp konuşmuştuk ertesi gün baktığımda 6 7 kez aramışlar. Tekrar aradılar yakaladım bu sefer, vazgeçtiğimi söylediğimde telefondaki kadın demek ki size sözleşmeli mustehakmış deyip kendince laf sokup kapattı :/ tekrar aradım, başkası açtı. Olayı anlattığımda kurumsal bir firmaya yakışıyor mu bu dediğimde, bir başka çalışanı da ne var ki bunda şeklinde bir konuşma sergiledi
İyiki siz gibi dandik insanlardan oluşan bir guruhtan internet almamışım, hele ki kurulum sonrası bir sıkıntı çıksa vay halimize diyip kapattım.. yani 3 kuruş ek para almak için çirkinleşecek, hizmetlerini olduğundan farklı tanıtacak şekilde çalışanlara sahip saçma bir yerdir. Kendi altyapısı olmayan böyle mahalle bakkalından hallice oluşumlardan bir hizmet almayın derim.
Ne kadar kotu bilinsede Türk Telekom bunlardan çok daha üstün. Tavsiyem turktelekom, altyapısı varsa Superonline.