• 10-03-2020, 22:23:09
    #1
    Merhaba, okul harçılığımı çıkarmak, projelerime bütçe sağlamak ve Greenpeace'e destek olmak için sahada çalışmayı istiyorum / düşünüyorum ama şüphelerim var... Çalışan olarak görüneceğiz fakat herhangi bir kolluk kuvveti bizi görünce bir şey ile suçlayabilir mi? Veya herhangi bir terslik sözkonusu olabilir mi? Daha önce tecrübe edenler bilgi verirlerse çok sevinirim
  • 10-03-2020, 22:27:17
    #2
    Ben gördüğüm yerde terslerim. Güzel ülkemde doğa hergün katlediliyor ne zaman çıkıpta karşı durmuşlar? Bugün hasankeyf sular altında kalıp baraj yapılmak isteniyor,onca yere termik santral yapılıyor greenpeace hangisine karşı durmuşta bu konularda kamuoyu toplamaya çalışmış ? Anca şov peşindeler başka bir şey değil
  • 10-03-2020, 22:30:47
    #3
    Sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla çok aktif olduklarını görüyorum
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gördüğüm yerde terslerim. Güzel ülkemde doğa hergün katlediliyor ne zaman çıkıpta karşı durmuşlar? Bugün hasankeyf sular altında kalıp baraj yapılmak isteniyor,onca yere termik santral yapılıyor greenpeace hangisine karşı durmuşta bu konularda kamuoyu toplamaya çalışmış ? Anca şov peşindeler başka bir şey değil
  • 10-03-2020, 22:34:56
    #4
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla çok aktif olduklarını görüyorum
    Dediğim gibi güncel birkaç sorundan bahsettim hangisine karşı durmuşlar ? 3. Köprüyle ilgili ne görüş belirtmişler? Sosyal medyaya bakarsan herkes çalışıyor herkes mükemmel. Eğer greenpeace e üye olmayı düşünecek duyarlılıkta bir insansan her ay boş gördüğün bir yere fidan dik,bu ülkeye daha faydalı bir birey olursun derim ben.
  • 10-03-2020, 22:41:27
    #5
    Hasankeyf: https://www.yesilist.com/tum-tepki-v...evam-ediliyor/
    Termik santral: https://www.google.com.tr/search?cli...39.0FKjj1aU5qU
    Doğa, atık: https://www.google.com.tr/search?q=g...&client=safari
    Kanal istanbul: https://www.google.com.tr/search?cli...30.f_zaBM0ATy4
    Üçüncü köprü, ne alakaysa? https://www.cnnturk.com/2010/turkiye...8.0/index.html
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gördüğüm yerde terslerim. Güzel ülkemde doğa hergün katlediliyor ne zaman çıkıpta karşı durmuşlar? Bugün hasankeyf sular altında kalıp baraj yapılmak isteniyor,onca yere termik santral yapılıyor greenpeace hangisine karşı durmuşta bu konularda kamuoyu toplamaya çalışmış ? Anca şov peşindeler başka bir şey değil




    @mrburun;
  • 10-03-2020, 22:50:58
    #6
    Hasankeyf için hiçbir şey yapmadıklarını ben biliyorum bunada adım gibi eminimki çoğu hasankeyf e gitmemiştir bile. Bu arada ne yapmışlar demekteki kasıt internet sitelerinden yazı paylaşmak değildi gönderdiğin ilk yazıyı iyi okursan hasankeyf için hangi dernek ve sivil toplum kuruluşlarının mücadele ettiğini görürsün fakat bu kesinlikle greenpece değil. 3. Köprü ne alaka demişsin, önce bir 3. Köprünün yapacağı ekolojik yıkım hakkında araştırma yap sonra 3.köprü ne alaka ne alaka değil anlarsın zaten
  • 10-03-2020, 22:56:49
    #7
    abi uzattıkça uzattın ya yeter konuyu oku ben ne diyorum sen ne anlatıyosun
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hasankeyf için hiçbir şey yapmadıklarını ben biliyorum bunada adım gibi eminimki çoğu hasankeyf e gitmemiştir bile. Bu arada ne yapmışlar demekteki kasıt internet sitelerinden yazı paylaşmak değildi gönderdiğin ilk yazıyı iyi okursan hasankeyf için hangi dernek ve sivil toplum kuruluşlarının mücadele ettiğini görürsün fakat bu kesinlikle greenpece değil. 3. Köprü ne alaka demişsin, önce bir 3. Köprünün yapacağı ekolojik yıkım hakkında araştırma yap sonra 3.köprü ne alaka ne alaka değil anlarsın zaten