berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla çok aktif olduklarını görüyorum
Dediğim gibi güncel birkaç sorundan bahsettim hangisine karşı durmuşlar ? 3. Köprüyle ilgili ne görüş belirtmişler? Sosyal medyaya bakarsan herkes çalışıyor herkes mükemmel. Eğer greenpeace e üye olmayı düşünecek duyarlılıkta bir insansan her ay boş gördüğün bir yere fidan dik,bu ülkeye daha faydalı bir birey olursun derim ben.