Merhaba, okul harçılığımı çıkarmak, projelerime bütçe sağlamak ve Greenpeace'e destek olmak için sahada çalışmayı istiyorum / düşünüyorum ama şüphelerim var... Çalışan olarak görüneceğiz fakat herhangi bir kolluk kuvveti bizi görünce bir şey ile suçlayabilir mi? Veya herhangi bir terslik sözkonusu olabilir mi? Daha önce tecrübe edenler bilgi verirlerse çok sevinirim