• 10-03-2020, 00:51:01
    #1
    Bir çoğumuz internetten kazanıyoruz ya da kazanmaya çalışıyoruz.

    Dünya gündeminde corona virüsü var. Karantina alanları arttıkça şirketler iş durduracak, haliyle internet reklamcılığı olumsuz etkilenecek.

    Örneğin truzim can çekişiyor. Truzim reklamları bir süre sonra çok azalır gibi.

    Evet durum bu, Corona virüsü biz web masterleri nasıl etkileyecek?

    Düşünceleri alalım !
  • 10-03-2020, 00:52:43
    #2
    Bizleri zaten son 7 - 8 aydir etkileyen durumlar var. Bu vuris durumlari dahada etkilicek.
  • 10-03-2020, 00:53:24
    #3
    igtr.net
    Dışarı çok çıkmadığımız için corona bize bulaşmayacak 😂
  • 10-03-2020, 00:53:51
    #4
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizleri zaten son 7 - 8 aydir etkileyen durumlar var. Bu vuris durumlari dahada etkilicek.
    B-C-D planları oluşturmak lazım.
  • 10-03-2020, 00:54:35
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Krizler her zaman olumsuz etki yaratmaz, mesela bugün petrol fiyatları %30 indi. Bu iç piyasaya da yansıyınca nakliye fiyatlari dusecek boylece mal fiyatlari ic piyasada dusurulebilir hale gelecek. Krizler asla tek yonlu degildir. Mesela cevremde bir suru tekstil imalatcisi var kan agliyolardi suan hepsi sadece maske uretiyo ve yillik kazanclarini 2 aydan kisa surede cikarttilar. Onemli olan satrancta dogru hamleyi yapabilmek.
  • 10-03-2020, 00:55:22
    #6
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dışarı çok çıkmadığımız için corona bize bulaşmayacak 😂
    Az önce aileme dışarıdan yemek yemeyi yasakladım. Ben de dışarıda çay içmeyeceğim, kapalı içecek alacağım.



    dijitalekip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Krizler her zaman olumsuz etki yaratmaz, mesela bugün petrol fiyatları %30 indi. Bu iç piyasaya da yansıyınca nakliye fiyatlari dusecek boylece mal fiyatlari ic piyasada dusurulebilir hale gelecek. Krizler asla tek yonlu degildir. Mesela cevremde bir suru tekstil imalatcisi var kan agliyolardi suan hepsi sadece maske uretiyo ve yillik kazanclarini 2 aydan kisa surede cikarttilar. Onemli olan satrancta dogru hamleyi yapabilmek.
    Nakliye sektörü durursa 1 lira olsa benzin ne fayda... Komşularla sınırlar kapalı... Eldeki para yurt içinde döner o da nereye kadar?
  • 10-03-2020, 00:56:55
    #7
    Millet baktı bu işlerde para yok, maske almaya başladılar. Maskenin fiyatı olmuş 300 tl. Alın babacım alın herkes maske alsın. Kanser tedavisi gören çocukların anası babası maske alacak para bulamıyor. Bizimkiler 10 a alıp 300 e satma derdinde.
    edit: Aşırı kin dolu yazmışım kusuruma bakmayın. Bende kanser atlatmıştım. Böyle olayları gördükçe deliriyorum.
  • 10-03-2020, 01:00:08
    #8
    akin_erdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet baktı bu işlerde para yok, maske almaya başladılar. Maskenin fiyatı olmuş 300 tl. Alın babacım alın herkes maske alsın. Kanser tedavisi gören çocukların anası babası maske alacak para bulamıyor. Bizimkiler 10 a alıp 300 e satma derdinde.
    Maskeyi hasta olanın takması gerek, bez maskeler normal kişilere faydası olmayacaktır.

    Umarım tez zamanda çözüm bulunur.