fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dışarı çok çıkmadığımız için corona bize bulaşmayacak 😂
Az önce aileme dışarıdan yemek yemeyi yasakladım. Ben de dışarıda çay içmeyeceğim, kapalı içecek alacağım.



dijitalekip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Krizler her zaman olumsuz etki yaratmaz, mesela bugün petrol fiyatları %30 indi. Bu iç piyasaya da yansıyınca nakliye fiyatlari dusecek boylece mal fiyatlari ic piyasada dusurulebilir hale gelecek. Krizler asla tek yonlu degildir. Mesela cevremde bir suru tekstil imalatcisi var kan agliyolardi suan hepsi sadece maske uretiyo ve yillik kazanclarini 2 aydan kisa surede cikarttilar. Onemli olan satrancta dogru hamleyi yapabilmek.
Nakliye sektörü durursa 1 lira olsa benzin ne fayda... Komşularla sınırlar kapalı... Eldeki para yurt içinde döner o da nereye kadar?