Millet baktı bu işlerde para yok, maske almaya başladılar. Maskenin fiyatı olmuş 300 tl. Alın babacım alın herkes maske alsın. Kanser tedavisi gören çocukların anası babası maske alacak para bulamıyor. Bizimkiler 10 a alıp 300 e satma derdinde.
edit: Aşırı kin dolu yazmışım kusuruma bakmayın. Bende kanser atlatmıştım. Böyle olayları gördükçe deliriyorum.