• 04-03-2020, 16:16:13
    #1
    Herkese iyi forumlar,
    Şimdi örnek verelim semtimizin taksi durağından kapıya taksi çağırdık, taksi duraktan çıktığında mı taksimetreyi açıyor yoksa kapıda ben araca bindikten sonra mı taksimetreyi açıyor ?
  • 04-03-2020, 16:16:49
    #2
    taksiye bindiğiniz zaman açıyor
  • 04-03-2020, 16:16:52
    #3
    Duraktan cıkınca açıyor hocam en azından bana gelen öyleydi 2-3 sefer dikkat etmiştim
  • 04-03-2020, 16:17:56
    #4
    siz bindikten sonra açması gerekir
  • 04-03-2020, 16:18:52
    #5
    bu konu hakkında tam net bilgisi olan kesinlikle şu şekilde olacak diyen ?
  • 04-03-2020, 16:19:40
    #6
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese iyi forumlar,
    Şimdi örnek verelim semtimizin taksi durağından kapıya taksi çağırdık, taksi duraktan çıktığında mı taksimetreyi açıyor yoksa kapıda ben araca bindikten sonra mı taksimetreyi açıyor ?
    normalde siz binmeden açmaması gerekiyor ama bazıları duraktan açıyor
  • 04-03-2020, 16:21:03
    #7
    Bu konu tamamen karışık bir konudur, bazı taksiciler direk açıyor, bazıları da siz binince açıyor.
  • 04-03-2020, 16:22:19
    #8
    Sen bindiğinde açmak zorunda. Erken açıyorsa "sen kim köpek" demen lazım. Zaten eğer duraktan çok uzaktaysan gelmez taksici. Eğer duraktan taksimetreyi açana denk gelirseniz inin taksiden. Böyle adi ş*refsizlere para kaptırmaya gerek yok. Taksiciye fazladan vereceğim 3 lirayı çöpe atarım daha iyi.
  • 04-03-2020, 16:23:26
    #9
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese iyi forumlar,
    Şimdi örnek verelim semtimizin taksi durağından kapıya taksi çağırdık, taksi duraktan çıktığında mı taksimetreyi açıyor yoksa kapıda ben araca bindikten sonra mı taksimetreyi açıyor ?

    türkiye esnaf sanatlar federasyonu böyle olduğunu belirtmiş.

    https://prnt.sc/rbgrs8

    Kaynak : https://www.sikayetvar.com/taksi-sof...zonda-aciliyor