Herkese iyi forumlar,
Şimdi örnek verelim semtimizin taksi durağından kapıya taksi çağırdık, taksi duraktan çıktığında mı taksimetreyi açıyor yoksa kapıda ben araca bindikten sonra mı taksimetreyi açıyor ?
Taksiyle alakalı bir sorum var !
12
●289
- 04-03-2020, 16:16:52Duraktan cıkınca açıyor hocam en azından bana gelen öyleydi
2-3 sefer dikkat etmiÅŸtim
- 04-03-2020, 16:19:40normalde siz binmeden açmaması gerekiyor ama bazıları duraktan açıyorAnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2020, 16:22:19Sen bindiğinde açmak zorunda. Erken açıyorsa "sen kim köpek" demen lazım. Zaten eğer duraktan çok uzaktaysan gelmez taksici. Eğer duraktan taksimetreyi açana denk gelirseniz inin taksiden. Böyle adi ş*refsizlere para kaptırmaya gerek yok. Taksiciye fazladan vereceğim 3 lirayı çöpe atarım daha iyi.
- 04-03-2020, 16:23:26AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türkiye esnaf sanatlar federasyonu böyle olduğunu belirtmiş.
https://prnt.sc/rbgrs8
Kaynak : https://www.sikayetvar.com/taksi-sof...zonda-aciliyor
2-3 sefer dikkat etmiÅŸtim