Taksiyle alakalı bir sorum var !
12
●289
- 04-03-2020, 16:37:17Bitaksi, itaksi gibi uygulamalar da binince açılıyor fakat semtimin taksisini çağırdığımda yanına geldiğinde açılmış oluyordu. Tabi en son 4 yıl önce felan çağırdım semt durağından.
- 04-03-2020, 16:41:20ile ve durağa göre değişir. doğru ve etik olan kapınızda açmalarıdır.