• 04-03-2020, 16:28:15
    #10
    Normalce sen binince açması lazım adam belki uzun yoldan geldi yanına sen binmeden açması pek adil değil ama çogu açıyor bende farkettim
  • 04-03-2020, 16:37:17
    #11
    Bitaksi, itaksi gibi uygulamalar da binince açılıyor fakat semtimin taksisini çağırdığımda yanına geldiğinde açılmış oluyordu. Tabi en son 4 yıl önce felan çağırdım semt durağından.
  • 04-03-2020, 16:38:05
    #12
    cevaplarınız için teşekkür ederim
  • 04-03-2020, 16:41:20
    #13
    ile ve durağa göre değişir. doğru ve etik olan kapınızda açmalarıdır.