Sen bindiğinde açmak zorunda. Erken açıyorsa "sen kim köpek" demen lazım. Zaten eğer duraktan çok uzaktaysan gelmez taksici. Eğer duraktan taksimetreyi açana denk gelirseniz inin taksiden. Böyle adi ş*refsizlere para kaptırmaya gerek yok. Taksiciye fazladan vereceğim 3 lirayı çöpe atarım daha iyi.