• 03-03-2020, 21:42:01
    #1
    şikayetime cevap gelmiş. yaklaşık 1 2 sene önce bir kişi hakkında CİMER'e şikayette bulundum. CİMER'den bugün yanıt aldım. Sizce karşı tarafa adımı soyadımı vermişler midir?
    https://i.hizliresim.com/Wo6aQ2.jpg (YANIT)
  • 03-03-2020, 21:45:20
    #2
    tabiki verdiler.



    ben bir devlet kurumunu şikayet ettim. kurumdaki müdürü yani. falanca kişinin şöyle şikayeti var şeklinde yazı gitmiş savunma istemişler o savunmayı bana yolladılar haksızsın dediler
  • 03-03-2020, 21:46:50
    #3
    Hakkında şikayette bulunduğunuz kişiye dosya açılırsa, dosya açıldıktan sonra avukatı yardımıyla dosya içeriğine bakabilir. Yani anca bu yolla sizin adınızı öğrenebilir.
  • 03-03-2020, 21:46:53
    #4
    Hukukçu değilim ancak, hukuki anlamda ilk etapta öyle birşey yapacaklarını zahnnetmiyorum. Ancak karşı tarafa mahkeme kağıdı gittiğinde orda aleni bir şekilde yazabilir.
  • 03-03-2020, 21:46:54
    #5
    Veriyorlar.
  • 03-03-2020, 21:57:52
    #6
    bigun birisi ile kavga etme nedeni ile şikayetçi oldum daha sonra arabulucu girdi araya ben ahbab vakfına 3 bin tl yardım yaparsa sikayetimi cekerim dedim arabulucu kagitlar imzalatirken şeyi farkettim imzalatilan kagitta benim kimlik bilgilerim adres bilgilerim karsi tarafin kimligi adresi herseyi yaziyor dedimki karsi tarafta benim adresimi görecekmi imzalarken dedim evet dedi.. peki bu adam 3000 tl yi verip davadan yirtar aylar sonra gelir benden intikam almaya çalışırsa ne olur dedim bilemeyiz kanun böyle dediler aklınızda bulunsun. bu arada bağışı yaptı pazarlıkla 2000 tl ye düştük 1 senedir ses seda yok ama karşı taraf adresimi biliyor
  • 03-03-2020, 22:05:07
    #7
    CİMER e edilen şikayetler BİREYSEL kişi üzerine ise şikayet kabul gördüğü zaman gizli olarak kalır. lakin eğer şahıs hakkında delil olmayınca mahkeme ve avukat kararı ile sizinle iletişime geçebilirler.
  • 03-03-2020, 22:13:50
    #8
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki verdiler.




    ben bir devlet kurumunu şikayet ettim. kurumdaki müdürü yani. falanca kişinin şöyle şikayeti var şeklinde yazı gitmiş savunma istemişler o savunmayı bana yolladılar haksızsın dediler
    cakmaecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkında şikayette bulunduğunuz kişiye dosya açılırsa, dosya açıldıktan sonra avukatı yardımıyla dosya içeriğine bakabilir. Yani anca bu yolla sizin adınızı öğrenebilir.
    Malcolm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukukçu değilim ancak, hukuki anlamda ilk etapta öyle birşey yapacaklarını zahnnetmiyorum. Ancak karşı tarafa mahkeme kağıdı gittiğinde orda aleni bir şekilde yazabilir.
    CanHoroz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veriyorlar.
    emrahsevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bigun birisi ile kavga etme nedeni ile şikayetçi oldum daha sonra arabulucu girdi araya ben ahbab vakfına 3 bin tl yardım yaparsa sikayetimi cekerim dedim arabulucu kagitlar imzalatirken şeyi farkettim imzalatilan kagitta benim kimlik bilgilerim adres bilgilerim karsi tarafin kimligi adresi herseyi yaziyor dedimki karsi tarafta benim adresimi görecekmi imzalarken dedim evet dedi.. peki bu adam 3000 tl yi verip davadan yirtar aylar sonra gelir benden intikam almaya çalışırsa ne olur dedim bilemeyiz kanun böyle dediler aklınızda bulunsun. bu arada bağışı yaptı pazarlıkla 2000 tl ye düştük 1 senedir ses seda yok ama karşı taraf adresimi biliyor
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CİMER e edilen şikayetler BİREYSEL kişi üzerine ise şikayet kabul gördüğü zaman gizli olarak kalır. lakin eğer şahıs hakkında delil olmayınca mahkeme ve avukat kararı ile sizinle iletişime geçebilirler.
    Arkadaşlar, Şikayet ettiğim kişi terör örgütünü savunduğunu söyledi ve devletimize hakaretler etti. Benim sülalemde Şehit var. çok zoruma gitti ss ile ve açıklamalarda şikayette bulundum. karşıda ki kişi adresine kadar yazdı. sözlü olarak bir ton hakaret etti. hem bana hem devletimize. şimdi benim adım geçerse, kişi tutuklanınca kendimi korumam gerek yani?
  • 03-03-2020, 22:53:37
    #9
    şikayet ettinde adam sana söylemiş bunları ispatı varmı?
    Söylemedim der sıyrılır.
    Bence mahkeme bile açılmaz.
    Eğer elinde delil yada şahidin yok ise Boşuna şikayet etmişsin.