tabiki verdiler.



ben bir devlet kurumunu şikayet ettim. kurumdaki müdürü yani. falanca kişinin şöyle şikayeti var şeklinde yazı gitmiş savunma istemişler o savunmayı bana yolladılar haksızsın dediler