bigun birisi ile kavga etme nedeni ile şikayetçi oldum daha sonra arabulucu girdi araya ben ahbab vakfına 3 bin tl yardım yaparsa sikayetimi cekerim dedim arabulucu kagitlar imzalatirken şeyi farkettim imzalatilan kagitta benim kimlik bilgilerim adres bilgilerim karsi tarafin kimligi adresi herseyi yaziyor dedimki karsi tarafta benim adresimi görecekmi imzalarken dedim evet dedi.. peki bu adam 3000 tl yi verip davadan yirtar aylar sonra gelir benden intikam almaya çalışırsa ne olur dedim bilemeyiz kanun böyle dediler aklınızda bulunsun. bu arada bağışı yaptı pazarlıkla 2000 tl ye düştük 1 senedir ses seda yok ama karşı taraf adresimi biliyor