• 03-03-2020, 16:20:50
    #1
    Fenomen hesaplarda sürekli görüyorum konsept hesaplarda 10k'yı geçen bet reklamı alıyor bilmem siz de denk geliyor musunuz
    Sadece RT yaparak işin hukuksal boyutundan sıyrılıyorlar sanırım
    eğer yasal bir yaptırımı yoksa (ki illegal bahis deniyor, ne kadar yasal ya da ne kadar etik meçhul) piyasasını merak ediyorum. Çok mu iyi kazanıyor bu arkadaşlar da buna yöneliyor? Tüm hesapları aynı kişi kullanıyor olamaz sanırım DM yoluya ulaşıyorlar ve reklam için anlaşıyorlar.

    Yüksek takipçili hesaplarım var ama ne iletişim bilgim yazıyor ne de DM'leri kontrol ediyorum bana ulaşan olmadı. Sosyal farkındalık hesapları bile yapıyor bu reklamı. İnsanların cebindeki parayı yurtdışına kaptırmasını istemem ama bonus kovalayan sürekli bu naneyi oynayan epey kitle mevcut. Biz yapmasak onlar yapıyor reklamı, velhasılı kararsız kaldım ne yapmalı?
  • 03-03-2020, 16:25:11
    #2
    Burda sana, "yap hocam, parası çok iyi" deyip, kendini de suçlu durumuna düşürecek biri olduğunu ummuyorsundur umarım.
  • 03-03-2020, 16:27:19
    #3
    Takip ettiğim bir hesapsa ve sıkça görüyorsam cimer ve ihbarweb.org.tr ye yazıyorum ben.
    Bana denk gelme
  • 03-03-2020, 16:32:36
    #4
    Necrols adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda sana, "yap hocam, parası çok iyi" deyip, kendini de suçlu durumuna düşürecek biri olduğunu ummuyorsundur umarım.
    Yok hayır kendi reklam gelirim var zaten. Tipik Türk kafasıyla ne kazanıyorlar ki bu kadar reklamını yapıyorlar merakı sadece. ''Yapma, cezası var aha da kanıtı'' diyecek birileri vardır diye umuyorum. Bir altınızdaki arkadaşın mesajı beni vazgeçirmeye yeterli mesela
  • 03-03-2020, 17:06:43
    #5
    Ortalama 250k bir hesap bir rt ye 30-100 arası aylık olduğunda 2-3k civarı alır aktif bir sayfa hocam şu anlık bir sıkıntı yok paylaşım yapsanda devlet tarafından bi cezai işlem yok(hesabın askıya alınır) rt atıyor herkes ama ileride bi incelemeye girse tüm kazananlar yok olacal çünkü çoğu öğrenci umarım olmaz
  • 03-03-2020, 17:14:06
    #6
    artık video içine gömüyorlar reklamı. Onlar da çakal oldu.
  • 04-03-2020, 11:14:33
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "no context" hesapları hep bu işi yapıyor.