Necrols adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda sana, "yap hocam, parası çok iyi" deyip, kendini de suçlu durumuna düşürecek biri olduğunu ummuyorsundur umarım.
Yok hayır kendi reklam gelirim var zaten. Tipik Türk kafasıyla ne kazanıyorlar ki bu kadar reklamını yapıyorlar merakı sadece. ''Yapma, cezası var aha da kanıtı'' diyecek birileri vardır diye umuyorum. Bir altınızdaki arkadaşın mesajı beni vazgeçirmeye yeterli mesela