Fenomen hesaplarda sürekli görüyorum konsept hesaplarda 10k'yı geçen bet reklamı alıyor bilmem siz de denk geliyor musunuz
Sadece RT yaparak işin hukuksal boyutundan sıyrılıyorlar sanırım
eğer yasal bir yaptırımı yoksa (ki illegal bahis deniyor, ne kadar yasal ya da ne kadar etik meçhul) piyasasını merak ediyorum. Çok mu iyi kazanıyor bu arkadaşlar da buna yöneliyor? Tüm hesapları aynı kişi kullanıyor olamaz sanırım DM yoluya ulaşıyorlar ve reklam için anlaşıyorlar.
Yüksek takipçili hesaplarım var ama ne iletişim bilgim yazıyor ne de DM'leri kontrol ediyorum bana ulaşan olmadı. Sosyal farkındalık hesapları bile yapıyor bu reklamı. İnsanların cebindeki parayı yurtdışına kaptırmasını istemem ama bonus kovalayan sürekli bu naneyi oynayan epey kitle mevcut. Biz yapmasak onlar yapıyor reklamı, velhasılı kararsız kaldım ne yapmalı?