Qashqai Dar bir araba, ve konforsuz. Yani arka camları bile otomatik değil, elinle kapı kulpu gibi onu çeviripte açıyosun eski usül, düşün yani... 177k para veriyosun rezilliğe bak.
Qahqai alacağına yeni kasa Cmax titanium 2017 al , veya toyota verso al daha iyi.
Nissan Qashqai ?
38
●924
- 26-02-2020, 22:21:39Evet gerçekten çok güzel.RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Qashqai piyasası çok iyi hemen satılıyor
Suv arabadan sonra binek araba binilmiyor
Yakıtı suvlara göre çok iyi konforu da iyi
Servisi gayet iyi her türlü yardımcı oluyor. Tabi tavriniza bağlı.
Qashqai tavsiye ederim.
Sever Qashqai