• 26-02-2020, 18:54:48
    #37
    Qashqai Dar bir araba, ve konforsuz. Yani arka camları bile otomatik değil, elinle kapı kulpu gibi onu çeviripte açıyosun eski usül, düşün yani... 177k para veriyosun rezilliğe bak.
    Qahqai alacağına yeni kasa Cmax titanium 2017 al , veya toyota verso al daha iyi.
  • 26-02-2020, 22:21:39
    #38
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Kadir TUTAK; Qashqai onun işi Sever Qashqai
    Evet gerçekten çok güzel.
    Qashqai piyasası çok iyi hemen satılıyor
    Suv arabadan sonra binek araba binilmiyor
    Yakıtı suvlara göre çok iyi konforu da iyi
    Servisi gayet iyi her türlü yardımcı oluyor. Tabi tavriniza bağlı.
    Qashqai tavsiye ederim.
  • 27-02-2020, 07:43:18
    #39
    2015 sky pack kullanıyorum. 1 yıldır bende ve genel olarak memnunum...