RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Kadir TUTAK; Qashqai onun işi Sever Qashqai
Evet gerçekten çok güzel.
Qashqai piyasası çok iyi hemen satılıyor
Suv arabadan sonra binek araba binilmiyor
Yakıtı suvlara göre çok iyi konforu da iyi
Servisi gayet iyi her türlü yardımcı oluyor. Tabi tavriniza bağlı.
Qashqai tavsiye ederim.