Qashqai Dar bir araba, ve konforsuz. Yani arka camları bile otomatik değil, elinle kapı kulpu gibi onu çeviripte açıyosun eski usül, düşün yani... 177k para veriyosun rezilliğe bak.
Qahqai alacağına yeni kasa Cmax titanium 2017 al , veya toyota verso al daha iyi.