Eskiden tarayıcıdan oynanan menejerlik oyunu vardı, sıralamaya girenlere ödül veriyordu ismini hatırlayamadım. Oyun hakkında:
Karakter tribüne oturuyordu,
Maçlar haftalık otomatik olarak yapılıyordu,
Futbolcu transferi yapılıyordu,
Online menejerlik oyunu
6
●119
- 23-02-2020, 22:14:36Değil hocam.Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adı neydi hocamemreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-02-2020, 22:52:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Football Tycoon . Oynarken en keyif aldığım oyunBy_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle