• 23-02-2020, 20:47:49
    #1
    Eskiden tarayıcıdan oynanan menejerlik oyunu vardı, sıralamaya girenlere ödül veriyordu ismini hatırlayamadım. Oyun hakkında:

    Karakter tribüne oturuyordu,
    Maçlar haftalık otomatik olarak yapılıyordu,
    Futbolcu transferi yapılıyordu,
  • 23-02-2020, 20:49:09
    #2
    OSM olabilir mi ?
  • 23-02-2020, 20:49:19
    #3
    Evet ya neydi o oyun baya iyiydi gerçek zamanlı maçlar falan oluyordu
  • 23-02-2020, 20:53:08
    #4
    Bu oyunu ben hala telefondan oynuyorum, gayet de güzel
  • 23-02-2020, 22:14:36
    #5
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OSM olabilir mi ?
    Değil hocam.

    emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu oyunu ben hala telefondan oynuyorum, gayet de güzel
    Adı neydi hocam
  • 23-02-2020, 22:16:44
    #6
    Ben ne zaman merak salsam token olayı vs canımı sıkıyor. Kıt kanaat kadro kuruyoruz. 90 lık adam gelip 5-6 tane sallayıp gidiyor. Adil olarak oynanan bir oyun varsa önerir misiniz? Strateji de olabilir. Parayı basıp öne geçen bir şey olmasın lütfen
  • 23-02-2020, 22:52:35
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden tarayıcıdan oynanan menejerlik oyunu vardı, sıralamaya girenlere ödül veriyordu ismini hatırlayamadım. Oyun hakkında:

    Karakter tribüne oturuyordu,
    Maçlar haftalık otomatik olarak yapılıyordu,
    Futbolcu transferi yapılıyordu,
    Football Tycoon . Oynarken en keyif aldığım oyun