Ben ne zaman merak salsam token olayı vs canımı sıkıyor. Kıt kanaat kadro kuruyoruz. 90 lık adam gelip 5-6 tane sallayıp gidiyor. Adil olarak oynanan bir oyun varsa önerir misiniz? Strateji de olabilir. Parayı basıp öne geçen bir şey olmasın lütfen