Konu
Online menejerlik oyunu
23-02-2020, 20:47:49
#1
By_tozi
Eskiden tarayıcıdan oynanan menejerlik oyunu vardı, sıralamaya girenlere ödül veriyordu ismini hatırlayamadım. Oyun hakkında:
Karakter tribüne oturuyordu,
Maçlar haftalık otomatik olarak yapılıyordu,
Futbolcu transferi yapılıyordu,