Eskiden tarayıcıdan oynanan menejerlik oyunu vardı, sıralamaya girenlere ödül veriyordu ismini hatırlayamadım. Oyun hakkında:

Karakter tribüne oturuyordu,
Maçlar haftalık otomatik olarak yapılıyordu,
Futbolcu transferi yapılıyordu,