ÖTV indirimi gelir mi ?
4
●138
- 20-02-2020, 18:34:25Şu anda gelmez. Bütçenin paraya ihtiyacı var.
Gelse de yıl sonu gelir, O da firmaların ellerinde kalan araçların satışı için yapılır. - 20-02-2020, 19:08:06ÖTV indiriminin şuan gelmesi çok mantıksız, çünkü bayiilerde zaten araba yok. Ekmek, su gibi satışlarını yaptılar. Ayrıca, gelecek olan arabaları bile opsiyonlatılmış durumda, 3 aydır araba arıyorum.
- 20-02-2020, 19:18:51Yıl sonu belki lakin onu bile sanmıyorum, bayilerde hiç araba kalmadı faizlerin düşmesi ile beraber satışlar baya yükseldi
- 20-02-2020, 19:26:21Üç beş büyük firma sistematik olarak piyasayı manupe ederek büyük bir karaborsacılık yaptılar bayi ve galeri iş birliğide buna tuz biber oldu 3 ay olmuş bayiler araba yok diyerek 2 el galericilere yönlendirdi galerilerde deste deste 0 km araçlar ve bayi fiyatlarının 20 30 bin üstüne satarak piyasayı şekillendirdiler bunu gören al satcılarda ellerini avuşturarak vurguna vurgun yaptı kısaca devlet buna göz yumdumu yummadımı zaman gösterecek ama devletin bu durumun farkında olduğu ortada ötv düzenlemesi gelebilir diye düşünüyorum.