Üç beş büyük firma sistematik olarak piyasayı manupe ederek büyük bir karaborsacılık yaptılar bayi ve galeri iş birliğide buna tuz biber oldu 3 ay olmuş bayiler araba yok diyerek 2 el galericilere yönlendirdi galerilerde deste deste 0 km araçlar ve bayi fiyatlarının 20 30 bin üstüne satarak piyasayı şekillendirdiler bunu gören al satcılarda ellerini avuşturarak vurguna vurgun yaptı kısaca devlet buna göz yumdumu yummadımı zaman gösterecek ama devletin bu durumun farkında olduğu ortada ötv düzenlemesi gelebilir diye düşünüyorum.