ÖTV indiriminin şuan gelmesi çok mantıksız, çünkü bayiilerde zaten araba yok. Ekmek, su gibi satışlarını yaptılar. Ayrıca, gelecek olan arabaları bile opsiyonlatılmış durumda, 3 aydır araba arıyorum.