2. Ekran Kartına Geçiş
6
●98
- 18-02-2020, 21:48:01Selamlar,acer aspire e572 model bir laptopum var bunda 2. ekran kartı olarak geliyor ve default olarak bilgisayarın kendi ekran kartı olan inteli kullanıyor ve bu oyunlarda kasmaya neden oluyor .Benim istediğim şey 2. ekran kartına geçmek.Yani bilgisayarın hep AMD ekran kartını kullanmasını istiyorum .Googledan biraz araştırdım fakat işe yaramadı.Bunu daha önce yaşayan var mı ? Nasıl çözerim ?
- 18-02-2020, 21:51:37Kaynağı atarsanız çok sevinirim hocam .XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu denedim fakat bu sefer ekran kartı alanı boş olarak gözüküyor .Otomatik olarak diğerine geçmiyor hocam maalesef .anilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-02-2020, 00:20:33Peki nasıl yapmıştınız hocam ?sekobeko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2020, 19:50:00O şekilde çalışmaya devam. Zaten olayda buymuş. Ne mantığı var dediğim gibi profesyonel değilim bilmiyorum yanlış bilgide vermek istemem.asanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle