• 18-02-2020, 21:48:01
    #1
    Selamlar,acer aspire e572 model bir laptopum var bunda 2. ekran kartı olarak geliyor ve default olarak bilgisayarın kendi ekran kartı olan inteli kullanıyor ve bu oyunlarda kasmaya neden oluyor .Benim istediğim şey 2. ekran kartına geçmek.Yani bilgisayarın hep AMD ekran kartını kullanmasını istiyorum .Googledan biraz araştırdım fakat işe yaramadı.Bunu daha önce yaşayan var mı ? Nasıl çözerim ?
  • 18-02-2020, 21:50:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dell kullanmıştım ekran kartı panelinde bir ayar vardı oradan seçebiliyorsunuz hocam hangi uygulamada çalışacağını, mobilim eve geçtiğimde bulurum kaynak
  • 18-02-2020, 21:51:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Devre dışı bırakın birini otomatik diğerine geçer diye düşünüyorum
  • 18-02-2020, 21:51:37
    #4
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dell kullanmıştım ekran kartı panelinde bir ayar vardı oradan seçebiliyorsunuz hocam hangi uygulamada çalışacağını, mobilim eve geçtiğimde bulurum kaynak
    Kaynağı atarsanız çok sevinirim hocam .



    anilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devre dışı bırakın birini otomatik diğerine geçer diye düşünüyorum
    Bunu denedim fakat bu sefer ekran kartı alanı boş olarak gözüküyor .Otomatik olarak diğerine geçmiyor hocam maalesef .
  • 18-02-2020, 22:01:38
    #5
    Benim de bildiğim (profesyonel değilim bu konuda başıma gelmişti) laptop ekran kartları intel ekran kartı üzerinden çalışıyormuş . Nasıl oluyor ben de bilmiyorum da araştırdığımda bu sonuca ulaşmıştım .
    Masa üstü ekran kartı performansı zaten alamıyorsunuz.
  • 19-02-2020, 00:20:33
    #6
    sekobeko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de bildiğim (profesyonel değilim bu konuda başıma gelmişti) laptop ekran kartları intel ekran kartı üzerinden çalışıyormuş . Nasıl oluyor ben de bilmiyorum da araştırdığımda bu sonuca ulaşmıştım .
    Masa üstü ekran kartı performansı zaten alamıyorsunuz.
    Peki nasıl yapmıştınız hocam ?
  • 19-02-2020, 19:50:00
    #7
    asanprogrammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki nasıl yapmıştınız hocam ?
    O şekilde çalışmaya devam. Zaten olayda buymuş. Ne mantığı var dediğim gibi profesyonel değilim bilmiyorum yanlış bilgide vermek istemem.