Selamlar,acer aspire e572 model bir laptopum var bunda 2. ekran kartı olarak geliyor ve default olarak bilgisayarın kendi ekran kartı olan inteli kullanıyor ve bu oyunlarda kasmaya neden oluyor .Benim istediğim şey 2. ekran kartına geçmek.Yani bilgisayarın hep AMD ekran kartını kullanmasını istiyorum .Googledan biraz araştırdım fakat işe yaramadı.Bunu daha önce yaşayan var mı ? Nasıl çözerim ?