XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dell kullanmıştım ekran kartı panelinde bir ayar vardı oradan seçebiliyorsunuz hocam hangi uygulamada çalışacağını, mobilim eve geçtiğimde bulurum kaynak
Kaynağı atarsanız çok sevinirim hocam .



anilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devre dışı bırakın birini otomatik diğerine geçer diye düşünüyorum
Bunu denedim fakat bu sefer ekran kartı alanı boş olarak gözüküyor .Otomatik olarak diğerine geçmiyor hocam maalesef .