Monster laptobum var. Az önce SSD taktırdım daha önce yoktu. Önceki bütün klasörlerim verilerim D 'de mevcut sanırım.
Ama Kullanıcılar kısmına fotodaki gibi girsem de yönetici izni versem de öyle yeşil bar doluyor ve açılmıyor öyle kalıyor.

Operada hesap açmamıştım..