Selamlar.
Monster laptobum var. Az önce SSD taktırdım daha önce yoktu. Önceki bütün klasörlerim verilerim D 'de mevcut sanırım.
Ama Kullanıcılar kısmına fotodaki gibi girsem de yönetici izni versem de öyle yeşil bar doluyor ve açılmıyor öyle kalıyor.
2. sorum ise opera verileri benim için çok önemli kayıtlı şifreler çerezler vs. D klasöründe var opera klasörü ama açtığımda sıfır gibi önceki verilerim yok. Onu geri getirme şansım var mı?
Operada hesap açmamıştım..