Kimera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Opera çerezleri C'ye kaydetmiş olmasın? Opera hiç kullanmadım bilmiyorum ama bence öyledir.
Hocam ssd olmadığı için sadece d klasörü vardı bilgisayarda. Yani ssd takmadan önce c idi şimdi d oldu. Yani bütün bilgiler d içinde. opera klasörü de mevcut