• 13-02-2020, 00:11:01
    #1
    Merhabalar ,
    R10 da olmadan gene sosyal medya e ticaret vs ilgileniyordum. Ama kendimizi pazarlayabileceÄŸimiz ciddi bir mecra yoktu.
    R10 dan sonra kendimizi tanıtmaya baÅŸladıkca Türkiyenin sayılı Sosyal medya, E Ticaret uzmanlarından biri olduk. Bir çok firmayla çalışıyoruz çok şükür. BaÅŸta @Coskun; hocama ve bu yapıta destek olan herkese cani gönülden teÅŸekkür ediyorum 😊
    Sevgiler , sayglar.
  • 13-02-2020, 00:11:54
    #2
    Eskiden sahibinden’e girerdim hobi olarak, artık r10dayım
  • 13-02-2020, 00:12:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden katıyordu... ÅŸimdi ise rutin bir ticaret platformuna döndü. 😊
  • 13-02-2020, 00:12:40
    #4
    vakit geçiriyorum fazla bir + sı yok açıkcası
  • 13-02-2020, 00:12:54
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tecrübe, hala da kazandırıyor.
  • 13-02-2020, 00:12:56
    #6
    Botman, Codemaster
    Profilimi...
  • 13-02-2020, 00:13:56
    #7
    valla bende iyi bir seo uzmanı olduğumu düşünüyorum. henüz bir iş almasamda r10 u nedensiz şekilde seviyorum. arkadaşlara bildiğim konularda destek olmak ayrı hoşuma gidiyor. kısacası seviyorum r10 u
  • 13-02-2020, 00:13:59
    #8
    Werkmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,
    R10 da olmadan gene sosyal medya e ticaret vs ilgileniyordum. Ama kendimizi pazarlayabileceÄŸimiz ciddi bir mecra yoktu.
    R10 dan sonra kendimizi tanıtmaya baÅŸladıkca Türkiyenin sayılısı Sosyal medya, E Ticaret uzmanlarından biri oldum. Bir çok firmayla çalışıyoruz çok şükür. BaÅŸta @Coskun; hocama ve bu yapıta destek olan herkese cani gönülden teÅŸekkür ediyorum 😊
    Sevgiler , sayglar.
    r10 bir tane webmaster sorunları hakkında her şey her uzmanı kurumsalı kurumsal olmayanı bulmak mümkün helal olsun.
  • 13-02-2020, 00:14:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tecrübe+para