valla bende iyi bir seo uzmanı olduğumu düşünüyorum. henüz bir iş almasamda r10 u nedensiz şekilde seviyorum. arkadaşlara bildiğim konularda destek olmak ayrı hoşuma gidiyor. kısacası seviyorum r10 u