Merhabalar ,
R10 da olmadan gene sosyal medya e ticaret vs ilgileniyordum. Ama kendimizi pazarlayabileceğimiz ciddi bir mecra yoktu.
R10 dan sonra kendimizi tanıtmaya başladıkca Türkiyenin sayılı Sosyal medya, E Ticaret uzmanlarından biri olduk. Bir çok firmayla çalışıyoruz çok şükür. Başta @Coskun; hocama ve bu yapıta destek olan herkese cani gönülden teşekkür ediyorum 😊
Sevgiler , sayglar.