• 07-02-2020, 21:40:04
    #10
    Termostatı 22-23 e ayarlasan otomatik modda bir süre yüksek ayarda çalışır sonrasında oda sıcaklığı termostattaki dereceye geldiğinde otomatik durması lazım. Burada dikkat etmen gereken husus termostatın bulunduğu yerdeki peteğin kapalı olmaması.
  • 07-02-2020, 21:42:29
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. resimdeki oda termostatı kış için 22 derece ayarlayın. Oda Sıcaklık düştüğü zaman kombiyi devreye sokar. Kombiyi otomatiğe alın. Bar yazan yer 1.5 - 2 bar arası olmalı az ise su koyu. Petekler hava yaptıysa havalarını alın.
    Teşekkürler hocam. Kombiyi otomatiğe aldım. Bar 1,5da. Termostatı 20-22 arasında bir dereceye ayarladım. Comfort butonuyla otomatiği aynı anda açmalımıyım ? Şuan otomatik moda aldım. Bakalım durum ne olacak



    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Termostatı 22-23 e ayarlasan otomatik modda bir süre yüksek ayarda çalışır sonrasında oda sıcaklığı termostattaki dereceye geldiğinde otomatik durması lazım. Burada dikkat etmen gereken husus termostatın bulunduğu yerdeki peteğin kapalı olmaması.
    Çok teşekkür ederim hocam. Sanırım mantığı termostattaki dereceye gelesiye kadar tüm güçle çalış, termostattaki dereceye ulaştıktan sonra o durumu koru ve çalışmak için çok çabalama.

    Lakin koridorda bulunuyor bu termostat ve orada petek yok, ve buz gibi orası.. Dereceyi 5 dereceye mi ayarlasam, o zamanda verimli çalışır mı ki ?
  • 07-02-2020, 22:04:03
    #12
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Kombiyi otomatiğe aldım. Bar 1,5da. Termostatı 20-22 arasında bir dereceye ayarladım. Comfort butonuyla otomatiği aynı anda açmalımıyım ? Şuan otomatik moda aldım. Bakalım durum ne olacak

    Çok teşekkür ederim hocam. Sanırım mantığı termostattaki dereceye gelesiye kadar tüm güçle çalış, termostattaki dereceye ulaştıktan sonra o durumu koru ve çalışmak için çok çabalama.

    Lakin koridorda bulunuyor bu termostat ve orada petek yok, ve buz gibi orası.. Dereceyi 5 dereceye mi ayarlasam, o zamanda verimli çalışır mı ki ?
    Sadece otomatiğe ayarlamalasın. Termostatı peteğin olmadı yere bağladılarsa bulunduğu o yerin oda sıcaklığı 22 dereceye varana kadar içerdeki petekleri ısıtır. En soğuk yer olduğu için ilk ısıtmak için petek sıcaklıkları yüksek dereceleri bulacaktır.
  • 07-02-2020, 22:11:49
    #13
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Kombiyi otomatiğe aldım. Bar 1,5da. Termostatı 20-22 arasında bir dereceye ayarladım. Comfort butonuyla otomatiği aynı anda açmalımıyım ? Şuan otomatik moda aldım. Bakalım durum ne olacak





    Çok teşekkür ederim hocam. Sanırım mantığı termostattaki dereceye gelesiye kadar tüm güçle çalış, termostattaki dereceye ulaştıktan sonra o durumu koru ve çalışmak için çok çabalama.

    Lakin koridorda bulunuyor bu termostat ve orada petek yok, ve buz gibi orası.. Dereceyi 5 dereceye mi ayarlasam, o zamanda verimli çalışır mı ki ?
    Genellikle termostatı oturma odasına bağlarlar, kombinin olmadığı yere termostat bağlamakta ayrı bir durum, evdeki tüm petekler açıksa kapılarıda açık bırakın hocam koridor ısınsın bu arada termostatı 15 dereceye ayarlayın ortam ısısı normale döndüğü zaman(kombi çalışmayı durdurduğunda) sonrasında evin durumuna göre termostatın derecesini düşürebilir/yükseltebilirsiniz
  • 07-02-2020, 22:27:23
    #14
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle termostatı oturma odasına bağlarlar, kombinin olmadığı yere termostat bağlamakta ayrı bir durum, evdeki tüm petekler açıksa kapılarıda açık bırakın hocam koridor ısınsın bu arada termostatı 15 dereceye ayarlayın ortam ısısı normale döndüğü zaman(kombi çalışmayı durdurduğunda) sonrasında evin durumuna göre termostatın derecesini düşürebilir/yükseltebilirsiniz
    Evdeki tüm petekleri açık değil hocam ve tüm petekleri açamayız.. Koridor çok uzun, zor ısıtırız orayı. Sanırım termostatı 10 dereceye almalıyım.
    erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece otomatiğe ayarlamalasın. Termostatı peteğin olmadı yere bağladılarsa bulunduğu o yerin oda sıcaklığı 22 dereceye varana kadar içerdeki petekleri ısıtır. En soğuk yer olduğu için ilk ısıtmak için petek sıcaklıkları yüksek dereceleri bulacaktır.
    Evet Hocam, çok teşekkür ederim güzel bilgiler için. Termostatı 10 - 15 dereceye alacağım, koridor zor bulur o sıcaklığı zaten..