Kombiden Anlayan Var Mı ?
13
●243
- 07-02-2020, 21:42:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Teşekkürler hocam. Kombiyi otomatiğe aldım. Bar 1,5da. Termostatı 20-22 arasında bir dereceye ayarladım. Comfort butonuyla otomatiği aynı anda açmalımıyım ? Şuan otomatik moda aldım. Bakalım durum ne olacakerroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam. Sanırım mantığı termostattaki dereceye gelesiye kadar tüm güçle çalış, termostattaki dereceye ulaştıktan sonra o durumu koru ve çalışmak için çok çabalama.webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lakin koridorda bulunuyor bu termostat ve orada petek yok, ve buz gibi orası.. Dereceyi 5 dereceye mi ayarlasam, o zamanda verimli çalışır mı ki ? - 07-02-2020, 22:04:03Sadece otomatiğe ayarlamalasın. Termostatı peteğin olmadı yere bağladılarsa bulunduğu o yerin oda sıcaklığı 22 dereceye varana kadar içerdeki petekleri ısıtır. En soğuk yer olduğu için ilk ısıtmak için petek sıcaklıkları yüksek dereceleri bulacaktır.Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2020, 22:11:49Genellikle termostatı oturma odasına bağlarlar, kombinin olmadığı yere termostat bağlamakta ayrı bir durum, evdeki tüm petekler açıksa kapılarıda açık bırakın hocam koridor ısınsın bu arada termostatı 15 dereceye ayarlayın ortam ısısı normale döndüğü zaman(kombi çalışmayı durdurduğunda) sonrasında evin durumuna göre termostatın derecesini düşürebilir/yükseltebilirsinizVindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2020, 22:27:23Evdeki tüm petekleri açık değil hocam ve tüm petekleri açamayız.. Koridor çok uzun, zor ısıtırız orayı. Sanırım termostatı 10 dereceye almalıyım.webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Hocam, çok teşekkür ederim güzel bilgiler için. Termostatı 10 - 15 dereceye alacağım, koridor zor bulur o sıcaklığı zaten..erroy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle