Konu
Kombiden Anlayan Var Mı ?
07-02-2020, 21:40:04
#10
webtrorg
Termostatı 22-23 e ayarlasan otomatik modda bir süre yüksek ayarda çalışır sonrasında oda sıcaklığı termostattaki dereceye geldiğinde otomatik durması lazım. Burada dikkat etmen gereken husus termostatın bulunduğu yerdeki peteğin kapalı olmaması.