Rexigo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Benim de sigortam olmadığı dönemde 4 tane kk aldım. Şimdi odeabankı falan iptal ettim 2 kk a düşürdüm.
Şuan tek kart 9 bin limitli, diğerinin de 2 bin falandı sanırım, kapanadığı an onu da kapatacağım.
Borçlu durum düzeldikçe ve limit fazla olup belki de, borç durumu az ise yükseliyor. İnş. 1600 falan olmuşumdur.
Ya ev için ya da ihtiyaç kredisine girmem gerekiyor bu sıra. Ne gerekiyorsa yapıyorum.