Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartım yok turkcellden tel almıştım onun borcu kalmış 700 tl.
aylık 48 48 ödüyorum 1-2 senedir bitmedi
Enpara var ekpara -500 oda tamamını kapatsam 1500 1600e cıkar muhtemelen.
Sigortam olmadıgı ıcın bu zamana kadar k.kartı vermiyorlar
Valla o iş ilginç, aslında vadesiz hesap açın 50 100 yükleyin kartı zorla veriyorlar.
Benim de sigortam olmadığı dönemde 4 tane kk aldım. Şimdi odeabankı falan iptal ettim 2 kk a düşürdüm.
Şuan tek kart 9 bin limitli, diğerinin de 2 bin falandı sanırım, kapanadığı an onu da kapatacağım.
Borçlu durum düzeldikçe ve limit fazla olup belki de, borç durumu az ise yükseliyor. İnş. 1600 falan olmuşumdur.
Ya ev için ya da ihtiyaç kredisine girmem gerekiyor bu sıra. Ne gerekiyorsa yapıyorum.