• 05-02-2020, 14:51:32
    #10
    indirip denedim 1499 notum şaka gibi
  • 05-02-2020, 14:53:52
    #11
    dogan500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirip denedim 1499 notum şaka gibi
    1 puan olsa iyi durumda olacak galiba.
  • 05-02-2020, 15:10:16
    #12
    Oguz11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru geçenlerde bende indirip bakmıştım kayıt olduktan sonra 3 gün boyunca bedava
    Biraz önce konuyu görünce kayıt oldum denedim ancak "Kredi Notu Hesaplanamadı" hatasını aldım yeterli bilgi yokmuş.
    Bir de hocam otomatik olarak para filan çekiyor mu uygulama kullanımı için? Sadece kayıt olurken maaş kartımın ilk 6 ve son 4 hanesini girdim?
  • 05-02-2020, 15:19:52
    #13
    sergenica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz önce konuyu görünce kayıt oldum denedim ancak "Kredi Notu Hesaplanamadı" hatasını aldım yeterli bilgi yokmuş.
    Bir de hocam otomatik olarak para filan çekiyor mu uygulama kullanımı için? Sadece kayıt olurken maaş kartımın ilk 6 ve son 4 hanesini girdim?
    Yok hocam bilginiz dışında hiç bir çekim olmuyor.
  • 05-02-2020, 15:53:10
    #14
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 puan olsa iyi durumda olacak galiba.
    Sormayın hocam ya o 1 puan ne kadar sürede artar acaba bilginiz var mı
  • 05-02-2020, 16:04:17
    #15
    dogan500 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sormayın hocam ya o 1 puan ne kadar sürede artar acaba bilginiz var mı
    Valla o konu şöyle, kredi ve kart borcu azaldıkça düzelir de, hesaba her ay 50 - 100 tl fazladan yatırın derim. Kart borcu 200 tl ise 300 yatırın.
    Ve kart ve kredi ödemelerini de geciktirmezseniz yükselir, benim de çok kötüydü 1530 mu ne olmuştu galiba. Bakacağım akşam ne olmuş.
  • 05-02-2020, 16:18:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden vardı hesabım, şimdi tekrar indirdim 1195
    3 gün ücretsizmiş.
  • 05-02-2020, 16:31:40
    #17
    Rexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden vardı hesabım, şimdi tekrar indirdim 1195
    3 gün ücretsizmiş.
    Sizin durum vahim. Kartları geciktirmemek lazım. En alakasız zamanda lazım oluyor maalesef.
  • 05-02-2020, 16:42:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin durum vahim. Kartları geciktirmemek lazım. En alakasız zamanda lazım oluyor maalesef.
    Kartım yok turkcellden tel almıştım onun borcu kalmış 700 tl.
    aylık 48 48 ödüyorum 1-2 senedir bitmedi
    Enpara var ekpara -500 oda tamamını kapatsam 1500 1600e cıkar muhtemelen.
    Sigortam olmadıgı ıcın bu zamana kadar k.kartı vermiyorlar